+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 159 recenzí

  • Personál

    91%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    86%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    81%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 3.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jana Štercliová

dospělý pár, 9.5.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Hansjörg Schultheiß

jednotlivec, 27.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Roman Klus

jednotlivec, 5.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Vyzdvihl bych přístup recepčních, vše vyřešily rychle a s úsměvem. Celkově byl pobyt u Vás, až na pár drobností, příjemný a nemám problém se k Vám v budoucnu vrátit.

  • Byly to jen pár drobností, které se naštěstí povedlo rychle vyřešit: 1. Problém s odemknutím pokoje, slečna recepční mi dala jinou kartu a pak vše fungovalo bezvadně. 2. Na pokoji běželo topení na plné obrátky, přestože venku bylo teplo(cca 18°C). Pokoj byl bohužel přetopený. Topení jsem vypnul a pak vytrvale větral. 3. Slabé wifi připojení. Slečna recepční mi půjčila kabel, takže mi alespoň přestalo vypadávat spojení a emaily které jsem potřeboval odeslat jsem nakonec odeslal. Dostatečné připojení je, myslím dnes v hotelech Vaší úrovně, běžný standard, takže toto nedostatečné připojení pokládám za největší slabinu Vašeho hotelu. Předpokládám, že se ve Vašem hotelu ubytovávají obchodníci, manažeři a podobně, kteří po dnech, kdy cestují a absolvují několik jednání, potřebují večer vyřídit běžnou denní agendu. Takto nedostatečné připojení je okrádá o čas, který by mohli np. příjemně strávit ve Vaši restauraci a utratit tak u Vás víc peněz.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Radka Lazarová

dospělý pár, 3.4.2018

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 3.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Josef Procházka

jednotlivec, 2.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Silvie

jednotlivec, 2.4.2018

Ústí nad Labem

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velice se nám líbilo, služby vynikající a s tak usměvavým a vstřícným personálem jsme se už dlouho nesetkaly (2 ženy). Také jídlo nemělo chybu. Jen nám chybělo teplé mléko u snídaně. Procházková

  • Nenašly jsme nic.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ivana Matulková

dospělý pár, 20.3.2018

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Chování personálu, kvalita služeb, naprostá spokojenost.

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Pavlína Slavíková

skupina přátel, 19.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel skvělý, personál příjemný, výborná restaurace.

  • Pivní lázně vše výborné, jen Vás neupozorní, že budete ve vaně (kádi) dvě osoby, což není každému příjemné! Bylo by dobré na to upozorňovat hosty předem nebo tedy nabízet vanu pro jednu osobu s příplatkem.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jana Šeborová

mladý pár, 11.3.2018

Brandýs nad Labem Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Velmi čisté pokoje.Děkujeme. Skvělá snídaně.

  • Do bazénu jsme se nedostali z důvodu rezervací jiných hostů. Velmi mě to zklamalo. Toto se mi stalo pouze v tomto hotelu. V dnešní velmi konkurenční době je to velmi napováženou.

Personál
8
Služby
4
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6
LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Šeborová,

děkujeme Vám za Vaše hodnocení, vážíme si času, který jste věnovala jeho vyplnění.

Jsme velmi rádi, že se Vám líbili naše pokoje i snídaně.

Bohužel wellness byl v době Vašeho pobytu plně rezervován, víkendové termíny jsou ve wellness velmi vytížené.

S přáním krásného dne

Jana Pokorná
Front Office Manager

Heda Vítková

skupina přátel, 11.3.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dobrý den vše bylo velmi příjemné , kávovar na pokoji , personál . Určitě využijeme Vaše služby i v budoucnosti. Moc děkujeme Vítková

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Vítková,

děkujeme Vám za krásné hodnocení, kterého si velmi vážíme. Těší nás, že jste si pro pobyt vybrala náš hotel a budeme se těšit, že Vás u nás budeme moci znovu přivítat.

S přáním krásného dne

Jana Pokorná
Front Office Manager

Olga Vlastova

mladý pár, 6.3.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Markéta Přerostová

jednotlivec, 23.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Marie Friebrová

jednotlivec, 6.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • v restauraci by mohlo být lepší prostírání,,,kvalitní ubrousky nejlépe látkové

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Věra Pospíšilová

dospělý pár, 4.10.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pokoj byl prostorný , manželská postel čistě povlečená, ručníky čisté. Jinak vybavení je zastaralé.

  • Pokoj nebyl dostatečně uklizen, na toaletním stolku byl prach a na koberci drobky....

Personál
9
Služby
9
Čistota
5
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Vlasta Košinová

jednotlivec, 14.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 15.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Jiřina Müllerová

jednotlivec, 27.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Nelíbilo se mi- měly jsme u Vás setkání se spolužačkami, vše bylo příjemné co se týče procedury - pivní balíček. Ale pivní koupel ve dvou- ženy většího vzrůstu se nám moc nelíbilo. Nějak jsme přehlédli, že do kádi musíme ve dvouch a přitom vedle byli 2 kádě volné. Ale jinak jsme byly spokojené.

Personál
5
Služby
6
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 11.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8