+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 288 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    83%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Renata

jednotlivec, 3.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jiří Patka

dospělý pár, 27.7.2018

Ústí nad Labem Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Stravování,personál a čistota

  • Vysoká teplota na pokoji.Není-li klimatizace,satačil by ventilátor na pokoji.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Petr

mladý pár, 27.7.2018

České Budějovice Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Strávili jsme hezkou dovolenou, partnerka byla i na masáži. Vynikající snídaně.čisté pokoje

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Renata

rodina s malými dětmi, 26.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Milena

dospělý pár, 15.7.2018

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • V hotelu byly výborné snídaně i příjemný a ochotný snídaňový personál

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Milena

dospělý pár, 14.7.2018

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Moc nám chutnali bohaté snídaně a zároveň děkujeme ochotnemu snídanovemu personalu

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Číhal

dospělý pár, 8.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Líbil se mi především klid a to jak v denních tak i nočních hodinách. Všude byl pořádek příjemná vůně a atmosféra. Bonusem bylo jak jsem záhy zistil, že centrum mám za rohem a místo je ideální pro hvězdicové výlety. Restaurace je prvotřídní, měl jsem možnost srovnat okolí ať už do ceny nebo kvality.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 1.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Michal

dospělý pár, 17.6.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Krásný hotel, recepční byly profi

  • Obsluha Lobby baru děs. Seděli jsme a čekali a čekali. Na to že byl bar úplně prázdný tak nevím co tam obsluha dělala. To byla první návštěva odpoledne a večer nestíhal naše tempo pití

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 3.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Štercliová

dospělý pár, 9.5.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Hansjörg Schultheiß

jednotlivec, 27.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Roman Klus

jednotlivec, 5.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Vyzdvihl bych přístup recepčních, vše vyřešily rychle a s úsměvem. Celkově byl pobyt u Vás, až na pár drobností, příjemný a nemám problém se k Vám v budoucnu vrátit.

  • Byly to jen pár drobností, které se naštěstí povedlo rychle vyřešit: 1. Problém s odemknutím pokoje, slečna recepční mi dala jinou kartu a pak vše fungovalo bezvadně. 2. Na pokoji běželo topení na plné obrátky, přestože venku bylo teplo(cca 18°C). Pokoj byl bohužel přetopený. Topení jsem vypnul a pak vytrvale větral. 3. Slabé wifi připojení. Slečna recepční mi půjčila kabel, takže mi alespoň přestalo vypadávat spojení a emaily které jsem potřeboval odeslat jsem nakonec odeslal. Dostatečné připojení je, myslím dnes v hotelech Vaší úrovně, běžný standard, takže toto nedostatečné připojení pokládám za největší slabinu Vašeho hotelu. Předpokládám, že se ve Vašem hotelu ubytovávají obchodníci, manažeři a podobně, kteří po dnech, kdy cestují a absolvují několik jednání, potřebují večer vyřídit běžnou denní agendu. Takto nedostatečné připojení je okrádá o čas, který by mohli np. příjemně strávit ve Vaši restauraci a utratit tak u Vás víc peněz.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Radka Lazarová

dospělý pár, 3.4.2018

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Prostředí bylo velmi příjemné, hotel leží na dostupném a lukrativním místě blízko historického centra. Oceňuji dostatečný počet parkovacích míst.

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 3.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Josef Procházka

jednotlivec, 2.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Silvie

jednotlivec, 2.4.2018

Ústí nad Labem

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velice se nám líbilo, služby vynikající a s tak usměvavým a vstřícným personálem jsme se už dlouho nesetkaly (2 ženy). Také jídlo nemělo chybu. Jen nám chybělo teplé mléko u snídaně. Procházková

  • Nenašly jsme nic.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ivana Matulková

dospělý pár, 20.3.2018

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Velmi příjemné prostředí, krásný výhled z hotelu na Lužnici, možnost parkování, v podstatě střed města. Služby OK.

  • Chování personálu, kvalita služeb, naprostá spokojenost.

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Pavlína Slavíková

skupina přátel, 19.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel skvělý, personál příjemný, výborná restaurace.

  • Pivní lázně vše výborné, jen Vás neupozorní, že budete ve vaně (kádi) dvě osoby, což není každému příjemné! Bylo by dobré na to upozorňovat hosty předem nebo tedy nabízet vanu pro jednu osobu s příplatkem.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Šeborová

mladý pár, 11.3.2018

Brandýs nad Labem Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Velmi čisté pokoje.Děkujeme. Skvělá snídaně.

  • Do bazénu jsme se nedostali z důvodu rezervací jiných hostů. Velmi mě to zklamalo. Toto se mi stalo pouze v tomto hotelu. V dnešní velmi konkurenční době je to velmi napováženou.

Personál
8
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Šeborová,

děkujeme Vám za Vaše hodnocení, vážíme si času, který jste věnovala jeho vyplnění.

Jsme velmi rádi, že se Vám líbili naše pokoje i snídaně.

Bohužel wellness byl v době Vašeho pobytu plně rezervován, víkendové termíny jsou ve wellness velmi vytížené.

S přáním krásného dne

Jana Pokorná
Front Office Manager