+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 288 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Renata

Einzelreisender, 3.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiří Patka

Älteres Paar, 27.7.2018

Ústí nad Labem Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Stravování,personál a čistota

  • Vysoká teplota na pokoji.Není-li klimatizace,satačil by ventilátor na pokoji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Petr

Junges Paar, 27.7.2018

České Budějovice Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Strávili jsme hezkou dovolenou, partnerka byla i na masáži. Vynikající snídaně.čisté pokoje

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Renata

Familie mit kleinen Kindern, 26.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Milena

Älteres Paar, 15.7.2018

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • V hotelu byly výborné snídaně i příjemný a ochotný snídaňový personál

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Milena

Älteres Paar, 14.7.2018

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Moc nám chutnali bohaté snídaně a zároveň děkujeme ochotnemu snídanovemu personalu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslav Číhal

Älteres Paar, 8.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Líbil se mi především klid a to jak v denních tak i nočních hodinách. Všude byl pořádek příjemná vůně a atmosféra. Bonusem bylo jak jsem záhy zistil, že centrum mám za rohem a místo je ideální pro hvězdicové výlety. Restaurace je prvotřídní, měl jsem možnost srovnat okolí ať už do ceny nebo kvality.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 1.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Michal

Älteres Paar, 17.6.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Krásný hotel, recepční byly profi

  • Obsluha Lobby baru děs. Seděli jsme a čekali a čekali. Na to že byl bar úplně prázdný tak nevím co tam obsluha dělala. To byla první návštěva odpoledne a večer nestíhal naše tempo pití

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 3.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Štercliová

Älteres Paar, 9.5.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hansjörg Schultheiß

Einzelreisender, 27.4.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Roman Klus

Einzelreisender, 5.4.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Vyzdvihl bych přístup recepčních, vše vyřešily rychle a s úsměvem. Celkově byl pobyt u Vás, až na pár drobností, příjemný a nemám problém se k Vám v budoucnu vrátit.

  • Byly to jen pár drobností, které se naštěstí povedlo rychle vyřešit: 1. Problém s odemknutím pokoje, slečna recepční mi dala jinou kartu a pak vše fungovalo bezvadně. 2. Na pokoji běželo topení na plné obrátky, přestože venku bylo teplo(cca 18°C). Pokoj byl bohužel přetopený. Topení jsem vypnul a pak vytrvale větral. 3. Slabé wifi připojení. Slečna recepční mi půjčila kabel, takže mi alespoň přestalo vypadávat spojení a emaily které jsem potřeboval odeslat jsem nakonec odeslal. Dostatečné připojení je, myslím dnes v hotelech Vaší úrovně, běžný standard, takže toto nedostatečné připojení pokládám za největší slabinu Vašeho hotelu. Předpokládám, že se ve Vašem hotelu ubytovávají obchodníci, manažeři a podobně, kteří po dnech, kdy cestují a absolvují několik jednání, potřebují večer vyřídit běžnou denní agendu. Takto nedostatečné připojení je okrádá o čas, který by mohli np. příjemně strávit ve Vaši restauraci a utratit tak u Vás víc peněz.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Radka Lazarová

Älteres Paar, 3.4.2018

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Prostředí bylo velmi příjemné, hotel leží na dostupném a lukrativním místě blízko historického centra. Oceňuji dostatečný počet parkovacích míst.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 3.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Josef Procházka

Einzelreisender, 2.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Silvie

Einzelreisender, 2.4.2018

Ústí nad Labem

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velice se nám líbilo, služby vynikající a s tak usměvavým a vstřícným personálem jsme se už dlouho nesetkaly (2 ženy). Také jídlo nemělo chybu. Jen nám chybělo teplé mléko u snídaně. Procházková

  • Nenašly jsme nic.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ivana Matulková

Älteres Paar, 20.3.2018

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Velmi příjemné prostředí, krásný výhled z hotelu na Lužnici, možnost parkování, v podstatě střed města. Služby OK.

  • Chování personálu, kvalita služeb, naprostá spokojenost.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
8

Pavlína Slavíková

Gruppe von Freunden, 19.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel skvělý, personál příjemný, výborná restaurace.

  • Pivní lázně vše výborné, jen Vás neupozorní, že budete ve vaně (kádi) dvě osoby, což není každému příjemné! Bylo by dobré na to upozorňovat hosty předem nebo tedy nabízet vanu pro jednu osobu s příplatkem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Šeborová

Junges Paar, 11.3.2018

Brandýs nad Labem Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Velmi čisté pokoje.Děkujeme. Skvělá snídaně.

  • Do bazénu jsme se nedostali z důvodu rezervací jiných hostů. Velmi mě to zklamalo. Toto se mi stalo pouze v tomto hotelu. V dnešní velmi konkurenční době je to velmi napováženou.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6
LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Šeborová,

děkujeme Vám za Vaše hodnocení, vážíme si času, který jste věnovala jeho vyplnění.

Jsme velmi rádi, že se Vám líbili naše pokoje i snídaně.

Bohužel wellness byl v době Vašeho pobytu plně rezervován, víkendové termíny jsou ve wellness velmi vytížené.

S přáním krásného dne

Jana Pokorná
Front Office Manager