+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 288 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    83%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Liana Shlenkina

jednotlivec, 28.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
12 %
  • Očekovali jsme víc. Podrobnou recence za par dnu uvidite na serveru tripadvizor

  • pristup recepce -jsme přijeli a už byla procedura objednana ale určite vím že nas nikdo neptal kdybysme pivni lazne chteli. nam jen řekli čas a misto kde bude probihat. a ne bylo doporučeno vzit píti a ručniky at.d Bazen byl strašný, špinavy, a na lehatkach nedali a čisté prosteradlo. Poperve jsem videla že na lehatkach nemení se po zakaznikach pradlo. 2 hodinova prodedura me pripada neni dobra protoze 1 hodina bazen+sauna V saune nikdo nepripravil a ne ručník a ne prosteradlo, strop v saune byl rozbity. druha hodina 20 min pivní koupel+ 40 minut oodpočinek na slamove posteli Gigienicky nevypadala ta koupel dobře, pivní sklenici byli ružné a ze spoda špinavé. Jsme od procedury byli vydešny. Myslim bylo bych lepé rozbit dvouhodinovu proceduru na 2 dni. To aspon pripadalo bych jako baliček. Slevu co nabizeli 15% nikdo nedal. Pokoj byl pekný,, jen byl rozbity fen. Jsem zavolala na recepce ale řekli nam bohužel.Fen jsme celý pobyt neměli. Najičaste a oblibene slovo co jsme slyšeli od recepce -BOHUŽEL Jsem byvala pracovnice recepce hotelu 4**** Vím jak se mají chovat a jak měli bych vypadat služby zakaznikum

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Pohodlí
2
Cena/kvalita
1

Jiří Karban

jednotlivec, 2.2.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
20 %

(bez textového hodnocení)

Personál
3
Služby
1
Čistota
2
Pohodlí
3
Cena/kvalita
1

Anonym

jednotlivec, 14.8.2022

Deutsch

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Das Frühstücksbuffet bot eine großes Angebot und war okay.

  • Das Doppelzimmer war viel zu klein und dunkel. Der Mülleimer im Bad war nich voll. Blick aus dem Fenster war auf eine ca. 5 m entfernte Hauswand. Das Einzelzimmer war nicht wirklich geputzt, Spinnweben in der Nachttischlampe, Bettumrandung und Schrank waren staubig, Kühlschrank war dreckig und hat unangenehm gerochen. Duschkopf musste überm Kopf gehalten werden, da keine Halterung vorhanden war. WLAN ging gar nicht. Das Management hätte uns dann zwar nach 2 Nächten (wir wollten eigentlich 5 bleiben) andere Zimmer angeboten und wollte uns mit einer Flasche Wein oder einer Stunde im Wellnessbereich entschädigen (:-))), aber da man in den Wellnessbereich auch nur nach vorheriger Anmeldung reinkam, haben wir darauf verzichtet. Wellness heißt für uns, dass ich in den Wellnessbereich gehen kann, wenn mir danach zumute ist. Termine haben wir das ganze Jahr über. Nach 2 Tagen sind wir dann abgereist und wir hätten eigentlich erwartet, dass man uns die Flasche Wein wenigstens mit auf die Reise gibt, aber das war auch nicht der Fall. Außerdem hat eine Firmengruppe, die das Hotel zum größten Teil beansprucht hatte, den gesamten Außen-Sitzbereich in Anspruch genommen, morgens mit ihren Fahrrädern den Eingangsbereich blockiert und abends recht laut gefeiert. Das zeigt, dass nicht alle Gäste gleich behandelt werden. Zu allem Ärger kam noch hinzu, dass unser Sohn seine Schuhe im Hotel vergessen hatte. Wir hatten um Nachsendung gebeten, aber auch das war nicht möglich, da ins Ausland nichts versendet wird. Alles in Allem nahm unsere (eigentlich) 14-tägig geplante Rundreise durch Tschechien so nach 9 Tagen ein abruptes Ende, da die Stimmung nach diesem Hotel absolut im Keller war. Schade, denn eigentlich hatten wir uns auf das Hotel gefreut.

Personál
6
Služby
2
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Radim

rodina se staršími dětmi, 9.10.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Proležené postele neodpovídají ceně za pobyt. Noc nemístným hlukem z vedlejších pokojů připomínala spíše hodinový hotel.

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Petr

dospělý pár, 6.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %
  • p Přístup číšníku.

Personál
6
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Dušan Bedřich

rodina se staršími dětmi, 13.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Umístění hotelu + možnost parkování.

  • Zkušenosti po pobytu 7 dní : Příjezd - Nepřipravený pokoj pro všechny osoby. Chybělo povlečení a ručníky pro 1 osobu... Při návratu na pokoj jsme ve dveřích našli zasunutou cizí vstupní kartu pro otevření pokoje !!!!!!! ( Jednalo se o "Univerzální otevírací kartu" tzn. že si s touto kartou mohl kdokoliv otevřít jakýkoliv pokoj !!!!!!!!!!!!!!! ). Požádal jsem pracovnici na recepci o vysvětlení, jak se to mohlo stát. Vysvětlení nebylo žádné. Sdělila mi, že sedí na recepci, proto nemůže vědět jak se to stalo...... Před snídaní jsme si museli sami uklidit stůl použitý jinými hosty. ( Přitom jde o 4 **** hotel ). Když byl na to upozorněn přítomný personál, tak namísto omluvy následovalo třísknutí podnosem a další zcela nevhodné reakce.....!!!!! Celý týden naprosto stejná velice skromná nabídka snídaně neodpovídající hotelu se 4 ****. Pobyt v Táboře jsme si nenechali pokazit, užili jsme si to, ale hotel Dvořák již nikdy více. Stejný názor měli i další hosté s nimiž jsme se v průběhu pobytu seznámili....

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Štěpánka

skupina přátel, 11.12.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Velmi kladně hodnotím snídaně.

  • uvítání.....spíše neuvítání na recepci, žádné informace. Nikdo nás neupozornil na to, že si musíme na večeři zarezervovat stůl v hotelové restauraci.

Personál
2
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Dana

jednotlivec, 24.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Milý, ochotný personál, který nemůže za pokoje. Při jiném pobytu ve dvoulůžkovém pokoji v pořádku.

  • Jednolůžkový pokoj v prvním patře s "výhledem" na komín, tedy tma v pokoji. Zamčená skříňka s minibarem. Stará stařičká televize, navíc nefunkční. Pokojík jako pro služku. To vše za 1350,- Kč. Jiné hotely v této cenové kategorii jsou na jiné úrovni.

Personál
8
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 30.3.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • špatná snídaně

Personál
9
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
3

Anonym

dospělý pár, 13.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Hotel se tváří jako velice luxusní hotel, ale po absolvování snídaně, kde jsme nalezli jen prázdné tácy, jsme se neodvážili zkusit místní restauraci. Cena by jistě neodpovídala kvalitě. Cena vysoká, kvalita nízká.

  • Hotelový pokoj byl velice útulný a prostorný.

  • V pokoji pavučiny a prach v koupelně. Snídaně neodpovídala ceně za ubytování. V případě ceny za ubytování 1.000,-Kč za pokoj by se takový snídaňový servis dal zkousnout. Obsluhující personál nebyl kvalitně zaučen. Byl nám odnesen hrnek s nedopitou kávou. Nefungující automat na džusy. Malá voux pais by se dala odpustit, ale prázdné tácy s jídlem není malý prohřešek a nefungujícím obsluhujícím personálem nikoliv.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Zdeněk

rodina se staršími dětmi, 28.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Stravování bylo super, bohatý výběr.

  • Cena ubytování neodpovídala službám, bazén se musel hradit a vždy objednat, omezení rozmezí pro děti.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Kadlecová

dospělý pár, 24.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Exteriér. Hotel je zvenku opravdu nádherný.

  • Služby - chtěli jsme po příjezdu pití na baru, byli jsme odmítnuti s tím, že v tuto dobu jsou večeře a pití se podává pouze v restauraci. Tak jsme šli na pití a večeři do města. Po návratu opět bar nefungoval, šli jsme do restaurace a tam nám vysvětlili, že koktejly dělají pouze na baru...pravá ruka neví, co dělá levá. Za jinak velmi příjemnými číšníky alkohol, z kterého se dělají koktejly, ale neudělají je, protože... Dali jsme si víno....strašný, vráceno. Pivo naštěstí nezklamalo a obsluha byla jinak velmi příjemná. Pokoje bez klimatizace, což je u 4 hvězdiček zarážející, okna do ulice se silným provozem, za to ale nikdo nemůže. Minibar úplně prázdný a vypnutý, ručníky v koupelně s velkými dírami, natrhané... Po pověšení ručníku upadl držák na osušky...No a poslední věc, žádali jsme manželskou postel a dostali jsme postele spojené, takže jsem strávila noc s půlkou těla v díře :-) Pro jednotlivce jsou ale postele perfektní a pohodlné. Celkově tento hotel neodpovídá čtyřem hvězdám. Ani vybavením, ale službami. A je to škoda...je to nádherný místo.. Za tyto prázdniny jsme toho sjezdili hodně, ale tento hotel byl bohužel absolutně nejhorší.

Personál
8
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Sonja

jednotlivec, 29.10.2023

Deutsch

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Die schmutigen Gläser wurden nicht entfernt keine frieschen Gläser kein Kaffee wurde nachgefüllt und auch keine Kaffeetassen gebracht,

Personál
8
Služby
6
Čistota
2
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Gerald

jednotlivec, 11.6.2023

Deutsch

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Martina

dospělý pár, 15.10.2018

Rakousko

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Großes Zimmer, super Lage, gutes Frühstück

  • Unfreundliche Rezeptionistin, kein Stadtplan und kein Geldwechsel im Hotel, Verweis an geschlosse Touristeninformation, Bar geschlossen

Personál
2
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Jaroslava

rodina s malými dětmi, 3.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Krásná koupelna, skvělé pivní lázně, pěkný bar s milou barmankou, i recepční byly fajn a sympatické. Prostředí pěkné.

  • My měli smůlu na tmavý podkrovní pokoj se třemi malými okny ani nebylo vidět ven, druhý pár to samé, jen jejich pokoj byl ještě k tomu miniaturní. Masáž v hotelu obyčejná, cena neodpovídala provedení.

Personál
9
Služby
3
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
5

Josef

jednotlivec, 5.9.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Srdečně zdravíme Tábor. První nehoráznost je, že za den parkování pro hotelové hosty zaplatíte 350,- Kč. O dvacet metrů vedle na parkovišti stojí den parkování 40,- Kč. Za jednu noc se snídaní jsme zaplatili necelé 4tisíce pro dva, to také není málo, ale to jsme věděli a souhlasili. V recepci jsme si objednali káď s lístky růží (1990,-Kč). Před tím jsme chtěli využít wellnes s bazénem a výřivkou. Objednali jsme si to na recepci a sjeli výtahem do wellnes centra. “Zazvoňte a vyčkejte obsluhy” - zvonili jsme a zvonili a ničeho jsme se nedočkali. Po 20 minutách jsem jel poprosit do recepce, že se nemůžeme dozvonit obsluhy, za dalších 15 minut jsem to už nevydržel a jel jsem znovu do recepce. Šla s námi nějaká slečna a pustila nás dovnitř. Za tuto službu jsme zaplatili 500,- korun pro dva. Voda v bazénu studená, výřivka pro dva - to nám samozřejmě stačilo, ale celkový dojem jedna hrůza. Do Tábora jezdíme docela často - nádherné jihočeské město. Ke Dvořákovi nikdy. Diky Bendl Josef

Personál
6
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
4

Lucie

rodina s malými dětmi, 4.11.2018

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Prostorný pokoj, čisto, klid, skvělá snídaně.

  • Když jsme byli v hotelu před měsícem, měli jsme na pokoji 0,75 l minerálku zdarma, na polštářích čokoládky, župany a froté pantofle. Na klasickém pokoji. Nyní jsem objednala pokoj SUPERIOR a očekávala minimálně stejný servis, odpovídající čtyřhvězdičkovému hotelu. Ale bohužel - přijeli jsme a na pokoji žádná minerálka, žádné čokoládičky, po županech a pantoflích ani stopy. Kvůli minerálce jsem hned po příjezdu volala na recepci - byla mi slíbena náprava, nestalo se. Když jsem se to snažila řešit pak před odjezdem s recepční, poměrně zmateně říkala cosi o tom, že minule jsem asi objednávala přes Booking a nyní přes hotelové stránky. Pardon, ale co to je za argument? Pokud platím pokoj SUPERIOR, tedy ještě vyšší kvalitu než při minulé návštěvě, očekávám odpovídající servis.

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Veronika

jednotlivec, 23.11.2016

Pilsen Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • helpfull and sympathic personal

  • too soft bed, the noise from other rooms around the carpet could be cleaned better I missed the toilet kit as cleaning pads, etc.

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Jan Boudník

jednotlivec, 27.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6